A Borháló évek óta a legnagyobb hazai zenei fesztiválok borbeszállítója. Most, hogy már túl vagyunk több nagy rendezvényen, egyértelműen látszik, hogy a bor egyre népszerűbb, folyamatosan nő a fesztiválozók 1 főre jutó borfogyasztása. Erre számítanak a héten kezdődő Sziget fesztiválon is, ahol a bulizók a különleges adottságú és egyre jelentősebb móri borvidékről származó Paulus borokkal csillapíthatják szomjukat.

A borok kiválasztásánál a magyar fajtákat részesítették előnyben. A Sziget Fehér Fesztiválbora végül egy könnyű, citrusos ízvilágú, enyhe muskotályos szőlővirág illatú, a háttérben virágos tónusokkal kényeztető cuvée lett; Generosa, Cserszegi Fűszeres és Királyleányka fajták házasításából.

Aki pedig az évek óta egyre népszerűbb rosé borokat részesíti előnyben, annak a Sziget Rosé Fesztiválborát kínálják, egy virágos, tündöklő rózsaszínű, könnyed, kimondottan jó ivású Kékfrankos-Merlot rosé cuvéet, melyben a gyümölcsös illathoz szamóca, ribizli aroma és ropogós móri savak társulnak.

Az idei Szigeten kiemelt szerepet szánnak a jellegzetesen magyar Fröccs népszerűsítésének, melyet a könnyebb kiejthetőség érdekében „Sprizzz“ néven fognak a külföldieknek reklámozni. A rendezvény remek alkalom a magyar bor és a Fröccs, mint Hungarikum népszerűsítésére, melyet a nagy melegben is a hűtött csapológépeknek köszönhetően ahogy kell, gyöngyöző hidegen fognak szervírozni a fesztiválozóknak.

Az idén a Szigeten 690 Ft lesz 1 dl bor ára.  (MTI-OTS)